European Championship 2017 report (CZ)

Jsem konečně zpátky z Mistrovství Evropy a můžu tím pádem sepsat report z celé akce. Tentokrát vyjde i report duálně v aj i čj, oba se budou trochu lišit v komentářích dění mimo hru, protože některé poznámky dění mimo hru mi přijdou zajímavé pro Čechy a jiné zbytek.

O evropském šampionátu jsem věděl hned po oznámění jeho konání, nicméně vzhledem k tomu, jak mizerné jsou ceny v porovnání s náklady na cestu, jsem se původně rozhodl jej vynechat. To se změnilo po tom, co mi Lukáš Barborik napsal, jestli se tam nechystám, že by jel, aby si připomněl GPčkové časy z Magicu, kdy na velké turnaje jezdil často. To mě vyhecovalo a nakonec jsem do toho po večeru rozmýšlení šel. Mistrovství proběhlo v anglickém Birminghamu na lokálním výstavišti a bylo časově sladěno s největším britským veletrhem deskových her, což bylo velké plus.

Koupili jsme si letenky z Prahy s Lufthansou přes Frankfurt. Zrovna doprava je v případě Birminghamu největší problém, protože jinak než letadlem se tam nedá v podstatě dostat a jelikož se jednalo o první ročník, tak oznámení o turnaji i prodej vstupenek proběhl dost pozdě a na levné lety jsme mohli rovnou zapomenout. Ubytování jsme měli ve vedlejším Coventry, z podobného důvodu. V době veletrhu bylo slušné víkendové ubytování v Birminghamu zhruba ve výši jednoho nájmu v pražském bytě. Posledním výdajem se kterým narozdíl od USA nebyl velký problém, byla vstupenka na turnaj a veletrh. 14 dní před turnajem jsme začli s Lukášem testovat jak jen se dalo – večer na TTS, po hospodách a taky na úterních turnajích v Mephitu. Byl jsem si jistý, že chci na Euro odjet s Poe/Maz balíkem, který jsem hrál ještě dříve, než se kolem něj strhl veškerý povyk a který má v základu velmi slušný potenciál a hlavně funguje konzistentně. O balíku sepíšu samostatný článek na blogu, decklist je veřejně na SW Destiny database, stačí kliknout: zde. Lukáš začal testování s eFN-2199 a od kombinace s eVader,DA se přesunul přes eJanga až k trojici eFN/Royal Guard/Bala-Tik.

Pátek 2.6.: Cesta do Velké Británie a warmup turnaj

FullSizeRender 5

Sbalili jsme si všechny naše věci do malých batohů, protože jsme měli jen letenky s bezplatnými příručními zavazadli a vzlétli jsme z Prahy v pátek 2.6. v 6 hodin ráno. Tohle samo o sobě bylo dost náročné na energii, protože jsme vstávali uprostřed noci. Cesta uběhla rychle, řešili jsme s Lukášem jeho zkušenosti z velkých turnajů a jak to na nich v Magic chodí, když se do nich zapisuje i více než 2.000 lidí. Kromě fronty v Birminghamu, kde jsme na kontrolu pasu čekali 70 minut šlo vše hladce a i když jsme sebou díky zdržení museli hodit, stihli jsme zahřívací turnaj v pátek, který startoval ve tři odpoledne a sešlo se na něj asi 25 lidí. Ceny nebyly ohlášeny dopředu a tajně jsem doufal v turnajový kit na 2Q, což se bohužel nestalo. Na lidi s 3-0 čekala oboustraná karta s promo Krennic a Jyn, což je jen alternativa toho co už mám, na hráče s prohrou byla připravena ještě menší odměna (za 2-1 byla promo Rey a za 1-2 Deathtrooper). Do prvního kola jsem dostal eVader/Raider Sama Milese (který skončil pak na mistrovství jako druhý), se kterým jsem prohrál. Ale Sam byl v pohodě, dobře jsem se u hry bavil a byla i zajímavá a prohra byla napínavá až do konce, takže jsem měl z první hry super pocit. V následujících dvou kolech jsem porazil eAurru/eJanga a eKylo/eVader,DA a získal promo Rey. Lukáš měl 3-0 a dostal tak oboustrané promo. Protože ceny byly víceméně o ničem, šli jsme se podívat do vedlejší haly na Expo, které bylo k našemu překvapení otevřeno jen do šesti odpoledne a tím pádem jsme toho moc nestihli. Zastavil jsem se alespoň ve stánku Japanime Games a koupil tam herní podložku z deckbuildingovky Barbarossa, se kterou jsem pak hrál na mistrovství.

Do Coventry jsme pak jeli autobusem a protože jsem dement a někde jsem nechal papír s rezervací do hotelu, nevěděli jsme, na které zastávce vystoupit. A udělali jsme tu chybu, že jsme se zeptali místní maminy s dvěma malýma dětma, která ačkoliv byla hrozně milá a nápomocná a dokonce i našla webowku hotelu, vysadila nás z busu o tři kilometry jinde. Na jednu stranu tam bylo aspoň Tesco, takže jsme jako správný socky nakoupili každej cihlu chedaru, pečivo a něco k pití, ale na druhou stranu pršelo jak je v Británii zvykem, takže jsme po třech kilometrech chůze došli zmoklí jak hnůj. Ve frontě na recepci před náma ale stáli Poláci v montérkách, tak jsme aspoň zapadli do kolektivu :D Karty déšť přežily bez úhony, dali jsme jednu rychlou hru na dva vítězné na pokoji, sepsali decklisty a unavení šli brzo spát.

Sobota 3.6.: 1. den mistrovství – 10 kol švýcarským systémem

Snídaně, pak autobus na Expo, nic zvláštního. Vyspali jsme se dobře, což bylo hodně důležité, snídaně (klasická britská) byla těžká jako prase ale měla alespoň hodně kalorií. Na veletrh jsme pak přijeli včas, vybaveni jídlem, vodou a nezapomněli jsme žádné karty. Odpočatí jsme se snažili koncentrovat na cokoliv jiného jen ne na turnaj než vůbec začne a vymýšleli jsme denní režim, jak se neunavit ještě před posledními koly turnaje. Taky jsme měli asi hodinu času navíc a prošli jsme si narychlo další stánky z Expa, kde se to hemžilo návštěvníky ale i cosplayery.

FullSizeRender 6

Původně se mělo hrát 8 her v sobotu a další 2 v neděli ráno, a to švýcarským systémem (kdy spolu hrají vždy hráči s nejvíce podobným skore, ale maximálně jednou během turnaje) na jeden vítězný zápas. Po deseti kolech mělo proběhnout ukončení základní části a 8 nejlepších se pak mělo utkat o titul ve hrách na dva vítězné. Pořadatelé ale systém změnili na 10 her v sobotu a v neděli pak jen Top8, což mi i vyhovovalo, protože zbylo na neděli více času a po sobotě každý věděl, co ho v neděli čeká. Na Top8 jsme si nemysleli ani jeden, nicméně po prvotních odhadech jsme čekali, že by mohlo stačit 8-2 při dobrém pomocném hodnocení.

Odměna za účast v turnaji byla promo karta Darth Vadera a pamětní mince. Ceny za turnaj se pak stupňovali podle umístění. Prvni třetina hráčů po základní části dostala 10 oboustraných plastových žetonů zranění (to odpovídá zhruba skore 6-4), top32 dostala kožený box na karty s logem mistrovství, top16 medaili. Top8 pak herní podložku s logem mistrovství a ilustrací Luka Skywalkera, Top4 vstupenku na Mistrovství světa příští rok v USA, Finalisté trofej a výherce pak dostal proplacenou cestu na Mistrovství světa pro sebe a doprovod.

Z her si toho zase tolik nepamatuji, nicméně níže jsem se pokusil zachytit každý podstatný moment z mých her a jak fungoval balík. Po hře jsem se obvykle snažil vyprázdnit hlavu a na hry nemyslet a neanalyzovat je, abych pak šel do další s čistou hlavou a klidnými nervy.

1. kolo – eKylo / eVader, DA

Den předtím jsem si z tohoto balíku dělal srandu, protože není zas až tak dobrý proti Poe/Maz, kterou jsem hrál, i když si to hodně lidí myslí. Hráč ale nesmí dělat chyby a balík musí přijít alespoň průměrně, což nebyl v obou bodech můj případ. Do ruky se mi i po mulliganu nahrnuli 4 karty s cenou 3+ a Maz’s Goggles, což je hodně špatně, ale podařilo se mi vše vyházet nebo dostat na stůl dřív než se vyhodnotil Kylo. Chybějící removal (karta na odstraňování kostek) ale způsobil, že Poe dostal v prvním kole asi 6 zranění. Druhé kolo se dělo něco podobného, ale tentokrát jsem nestačil z ruky díky nepadajícímu specialu dostat vše ven a Kylo trefil U-Wing v mé ruce a Poe dostal dalších 5 zranění. Od té doby už bylo na vše pozdě, Cunning se do konce hry neobjevil a i přes to, že se mi podařilo zabít ještě Anakina, hra již byla rozhodnutá.

Prohra, 0-1

2. kolo – eJango/eVeers

Ironicky jsem se po první prohře hodně zklidnil, protože mi bylo jasné, že v tomhle turnaji v mém případě o mnoho nepůjde. Protihráč měl hodně zastaralý balík (archetypem) a pokud by nehodil dokonalé hody v prvním a druhém kole, tak nemá šanci. Nestalo se a jeho prohra byla rychlá a zdrcující. Balík mi přišel normálně, moc si toho ze hry nepamatuji.

Výhra, 1-1

3.kolo – eHan/eRey

Tenhle balík jsem během testování na turnaj sám zkoušel hrát, protože jsem si myslel, že by mohl mít nějaký potenciál. Po testování se ovšem ukázalo, že ho opravdu již nemá. Z mojí strany byla hra brutální. První kolo, jsem se díky Friends in Low Places podíval protihráči do ruky, abych zjistil, že nemá žádný removal a v jeho ruce je One With the Force, což pro mě znamenalo rozhodnutí, že zabiju Hana jako prvního.  To se mi také podařilo myslím v druhém nebo možná první akcí třetího kola a samotná Rey pak nebyla žádnou hrozbou. Když už hodila nějaké zranění nebo si jej naotáčela přes Focus, příšla o něj díky Defensive Position nebo Hyperspace Jump.

Výhra, 2-1

4. kolo – ePalpatine

Od druhého kola jsme měli s Lukášem stejné skore a hrozilo tím pádem, že se u nějakého stolu potkáme, což se naštěstí nestalo. Jak jsem lezl v pořadí nahoru, začlo přituhovat. ePalpatine je těžký protihráč (a asi nejtěžší proti mému balíku) a i když jsem s ním počítal a upravil na něj balík, tak jsem nehrál nejlepší kartu proti němu (battlefield Frozen Wastes). Bojiště jsem změnil na Throne Room protože jsem přišel na to, že dá celému balíku výrazně vyšší konzistenci a ještě méně pak záleží na tom, co na kostkách hodím a eliminuje tím pádem náhodu, kterou si člověk na takto velkých turnajích nemůže moc dovolit.

Palpatine ma v případě dobrého hodu příliš velký damage a pokud se tak stane, věděl jsem, že můj balík nedokáže ustatát 10 a vice zranění za kolo. Měl jsem jen 4 karty na hromadné odstranění protihráčových kostek (2 Defensive Position a 2 Hyperspace Jump). Cílem bylo zabít protihráče během 3 nebo 4 kol než on zabije mě a hrát agresivně, aby neměl příliš čas sbírat zbytečně zdroje. Prohrál jsem hod na iniciativu ale měl jsem štěstí a balík se valil jak horda zombií. Na konci hry jsem měl obě postavy ještě na živu a díky Defensive Position a Hyperspace Jump měl myslím protihráč jen dvě kola, kdy vyhodnotil své kostky.

Výhra, 3-1

Myslím že po tomto kole jsme měli čas oběd, což mi pomohlo a s Lukášem jsme alespoň vyšli ven na vzduch. Měli jsme asi 30-40 minut čas na vypnutí, pokec, nacpali jsme do sebe náš chedar s houskama a podařilo se mi i vyfotit s Xenou :) Oba jsme měli blízko k tokenům, což byl náš cíl, abychom si neudělali ostudu.

FullSizeRender 2

5. kolo – ePoe/eMaz

První mirror zápas. Konečně jsem vyhrál hod o iniciativu a rozhodl se hrát druhý. Vyložil jsem Goggles a Cunning. Protihráč měl balík poměrně hodně odlišný od mého a po pár kolech byl rozdíl hodně vidět, když jeho tým byl pořád holý a já měl naplno vybavenou Maz. Opět obě dvě mé postavy přežily až do konce.

Výhra, 4-1

6. kolo – ePalpatine

Další Palpatine, ale jak jsem se dostával na vyšší a vyšší pozici, tak jsem již nemohl čekat, že budu potkávat turisty na výletě. Plán byl stejný jako v předchozím případě, pomodlil jsem se a šlo se na hru. Začal jsem vyložením Friends in Low Places abych zjistil co má protihráč v ruce a moc mě to nepotěšilo. Holocron a dva Force Lightning znamenali, že pokud si protihráč dobře hodí a podaří se mu je dostat ve druhém kole oba na stůl, tak je hotovo. To se všem nestalo, a i přes to že druhé nebo třetí kolo přišel na stůl Force Lightning, Hypersapce Jump mě přesunul na můj Emperor’s Throne Room a Imperátora jsem vyhodil z jeho vlastních komnat nohama napřed. Opět oba v mém týmu přežili.

Výhra, 5-1

7. kolo – eVader/Raider

Doufám že si své hry pamatuji dobře, protože s Vaderem jsem hrál ten den dvakrát. Ale v této hře mi myslím přišel na stůl Cunning v prvním kole a protihráč se ho lekl a nechtěl vyhodnotit tím pádem svůj Holocron aby zahrál Mind Probe (kterou bych pak mohl použít proti němu). Díky tomu mu chyběl dostatek zranění, aby mě zabil, a Vader byl mrtvý opět tuším v druhém kole. Opět se vyplatil Hyperspace Jump, což byla pravděpodobně moje MVP karta turnaje, protože jsem hod o iniciativu pravidelně prohrával a samozřejmě nikdo na mém bojišti hrát nechtěl.

Výhra, 6-1

8. kolo – ePoe/eMaz (hráč Chris Hudson)

Lukáš předchozí kolo prohrál, takže měl 5-2, což byl škoda a já si díky tomu i uvědomil, že se pohybuju hodně vysoko. Hrál jsem na stole číslo 4 a poslední hry jsem taky nebyl níž než na stole číslo 8, takže se jednalo o hry s protihráči vysoko v pořadí. Měl jsem serii šesti výher v řadě, ale mirror zápasy jsou vždycky nebezpečné. Věděl jsem, že balík je na mirror připravený velmi dobře a že o moc lépe to nejde, takže se bude jednat hodně o schopnostech a trochu štěstí na hody. Můj protihráč měl ale hodně podobný decklist s Cunning a navíc jsme si lízli v podstatě identické karty do ruky. Prohrál jsem hod o iniciativu a šel první bez štítu, otevřel jsem hru s Friends in Low Places a odstranil protihráčův removal, protože jsem nechtěl přijít o žádnou Poeovu kostku, když jsme měl na ruce dvě věci, které jsem do jejího special mohl zahodit. Bohužel Maz ani Poe nedokázali special na kostce vykouzlit  a tak jsem použil jen jeden přes battlefield. To mě posunulo o tři zranění pozadu oproti protihráči a takto se to pak už táhlo celou hru.

On zahrál DL-44, abych ji zahrál i já o kolo později. Jeho Field Medic přišel přesně včas aby zachránil jeho Poa, můj to v kritický moment nestihl. Možná jsem měl změnit taktiku nebo hrát pomaleji, nicméně byla to prohra na mé straně a já spadl v pořadí zpět někam na 15. místo. Chris byl ale skvělý, z jeho strany šlo o uvolněnou hru což bylo fajn a pomohlo mi to se zpátky přepnout do koncentrace a vymazat historii z hlavy. Lukáš měl po tomto kole 5-3 a buď toto nebo předchozí kolo prohrál s mistrem Evropy a jeho Unkar balíkem.

Prohra, 6-2

9. kolo – eVader/Raider

Hráč naproti mě (bohužel si nepamatuji jméno) byl kamarád Sama Milese, se kterým jsem hrál na zahřívacím turnaji v pátek a který shodou okolností seděl na vedlejším stole. Jak jsem zjistil po zápase, mají oba v podstatě identické balíky, Vadera orientovaného na melee s velkým množstvím efektivních eventů (což byla mimochodem cesta jak hrát úspěšně Vadera na tomto turnaji). Hrál jsem podobnou verzi jako test na miniturnaji v Praze předchozí týden, takže vím, že balík má velký potenciál. Do úvodní ruky jsem dostal Goggles, které jsem opravdu chtěl a začal jimi  a pomocí Friends in Low Places obtěžovat protihráče a brát mu z ruky eventy jako Bait and Switch, Isolation atd. Vader zemřel během pár kol a po zbytek hry jsem se již koncentroval jen na to neudělat hloupou chybu a dovést zápas do vítězného konce, což se nakonec podařilo.

Výhra, 7-2

10. kolo – ePoe/eMaz (hráč Tom Reed)

Protihráč se vytasil s podložkou s Vaderem z mistrovství světa a měl také Poe/Maz balík. Tom skončil na Worlds na 10. místě, ale zdálo se mi, že byl již unavený a nebo pokud prohrál minulou hru, že na něj nějak dolehla. Jeho hra nebyla optimální a zápas se brzy otočil v můj prospěch. Mnoho detailů si nepamatuji, bylo to po dvanácti hodinách v hale a veškerou svou koncentraci jsem soustředil na izolaci mozku od okolních vlivů abych neztrácel pozornost při hře. Vyhrál jsem, což znamenalo skóre 8-2 a pokud bych měl dobré pomocné hodnocení, mohl jsem se dostat do top 8. Lukášovi se také podařilo vyhrát jeho poslední dvě hry, což pro něj znamenalo výsledek 7-3 a poměrně slušnou šanci na umístění kolem 20. místa.

Výhra, 8-2

A podařilo se. Byl jsem díky pomocnému hodnocení na 5. místě mezi hráči s výsledkem 8-2 což znamenalo celkově 7. místo a postup do top 8 na druhý den. První prohra mě málem stála umístění protože slabší soupeři z prvních kol mé pomocné hodnocení stáhli dolů a podařilo se mi ho dohnat jen díky druhé půli kde jsem hrál na vysokých stolech. Věděl jsem, že podložku s Lukem Skywalkerem mám již jistou a můžu na tom být už jen lépe. Lukáš skončil nakonec na 27. místě což je také velmi dobrý výsledek. Oba jsme dostali ceny za naše umístění z prvního dne a odjeli autobusem zpátky na hotel s hlavami unavenými hraním. V hlavě mi ještě běžely různé taktiky na zítřejší zápas, protože jsem věděl, že mým soupeřem bude ePalpatine, který skončil druhý. Jedná se o můj nejhorší match-up, ale strategie byla pořád poměrně stejná. Získat do ruky nějaké plošné odstraňování kostek, Goggles na zahození No Mercy a Rise Again a doufat, že stihnu protihráče zabít dříve než on mě. Sbalili jsme si věci a šli spát.

Neděle 4. června: Den 2 mistrovství – TOP 8 a Expo

Opět se nám podařilo se dobře vyspat a taky jsme si konečně koupili jízdenky na autobus přes aplikaci v mobilu a nevyhazovali tak zbytečně peníze tím, že jsme neměli přesně drobné na lístek. Odhlásili jsme se z hotelu a vyrazili na Expo. Přijeli jsme včas, balíky celé Top8 prošli rozhodčí a připravila se první hra. Den 2 začal.

TOP 8 – ePalpatine (hráč Dimitris Papadogeorgopoulos)

Osmička se hrála vyřazovacím pavoukem na dva vítězné zápasy. Dimitris přijel z Řecka a myslím, že jsme byli jediní dva účastníci Top8, kteří nebyli z Velké Británie. Skončil předchozí den druhý se skóre 9-1, jeho jediná prohra byla s Chrisem, se kterým jsem prohrál také a hrál rovněž Poe/Maz. Díky tomu jsem věděl, že je s mým balíkem porazitelný. Dokonce se mi podařilo vyhrát roll, měl jsem v ruce Hyperspace Jump, tak jsem se rozhodl nechat hrát Dimitrise prvního s cílem přeskočit na svůj battlefield pomocí Hyperspace Jump během prvního nebo druhého kola. Zbytek ruky ale moc dobrý nebyl, neměl jsem ani Goggles ani Fast Hands. Během turnaje jsem příliš nezkoušel moc agresivní mulligan, protože raději jsem hrál s průměrnou rukou než případně s naprosto špatnou. Což mimochodem vedlo k tomu, že jsem v úvodní ruce viděl Fast Hands snad jen jednou a většinu turnaje jsem hrál bez nich.

První hra začla špatně, Dimitris vytáhl Abandon All Hope což znamenalo že budu hrát buď bez zdrojů nebo bez karet v ruce. Raději jsem zahodil zdroje, což znamenalo že můj předražený Hyperspace Jump za 3 je k ničemu. Naštěstí jsem ale hodil alespoň nějaké zranění a první kolo tak nějak šlo. Hyperspace jsem si nechal v ruce s tím, že druhé kolo konečně půjde nějak do hry, což by mohlo otočit hru v můj prospěch. Mýlil jsem se, o kolo později totiž přišel Abandon All Hope po druhé. Myslím, že hra pokračovala ještě dvě kola, ale šance na výhru s naprosto nevybaveným týmem je minimální. Dal jsem ještě nějaké zranění a byl jsem v pozici, že pokud by vyšlo kolo rozumně, mohl jsem být blízko v tom následujícím k zabití. Protihráč hodil na Palpatinovi 2 a 3 ranged a tím bylo v podstatě rozhodnuto a karty jsem složil. Mohl jsem zkusit ještě hrát, protože by mi přežil Poe s dvěma životy, ale musel bych si do příštího kola líznout něco jako Hit and Run, hodit dva seciály a dát oběma za 4 zranění.

Druhá hra by měla být lepší že? Úvodní ruka mi opět nepřišla nic moc, měl jsem pár věcí na hození do Poa ale nic co bych skutečně rád viděl (DL-44, Goggles, Fast Hands). Předchozí hru jsem prohrál, takže výběr iniciativy byl na mně. Nyní když už jsem věděl, co hraje za zrůdnost sem se rozhodl jít první. Zahájil jsem hru zahráním Friends in Low Places, ale měl jsem raději dostat do hry Planetary Uprising protože, ano tipujete si dobře, na ruce jsem mu odkryl Abandon All Hope, které jsem ale nemohl zahodit.  Druhá hra šla jinak o něco lépe, hlavně díky tomu, že ji nezahrál druhé kolo znovu, ale přesto hra skončila hodně brzy a Dimitris házel velmi dobře. Palpatine byl teprve někde napůl cesty na hřbitov, když jak Poe tak Maz podlehli. A to byla moje poslední hra na Euro. Skončil jsem tím pádem na 5.-8. místě a získal herní podložku, medaily, kožený box na balík, oboustrané akrylové žetony do hry, promo kartu Dath vadera, pamětní minci a na FFG stánku i další pár promo Jyn a Krennica.

FullSizeRender 3

Mimochodem všechny tři Poe/Maz balíky v Top 8 skončili hned po prvním zápase. Ve finále se potkal Vader/Raider Sama Milese a Unkar/FN-2199/Stormtrooper Davida Hancocka, který nakonec i celý turnaj vyhrál a stal se tak mistrem Evropy. Měl velmi zajímavý balík, který hrál asi 16 zbraní na FN, po dvou Imperial Inspection a Salvage Stand a zbytek karet tvořilo odstraňování kostek a kontrola hry. Domnívám se, že turnaj tohoto rozsahu konečně také potvrdil, které balíky patří do Tier 1 a že Poe/Maz ačkoliv je dobrý balík, není rozhodně ničím vyjímečný nad ostatními a nezaslouží si žádný ban, protože je možné ho porazit. Hráči se jen musí adaptovat a zvyknout si. Také bych chtěl poděkovat organizátorům za dobrou koordinaci turnaje a doufám, že příští rok budou již turnaje na Premier úrovni ve Star Wars Destiny větší, dražší a s lepšími cenami, protože si myslím, že CCG si zaslouží mnohem kompetitivnější přístup.

S Lukášem jsme opustili turnajovou halu poměrně rychle, protože jsme také chtěli vidět něco z Expa, když už jsme za něj zaplatili 28 liber. Měli jsme hezkých 4-5 hodin na to si ho projít, zahráli si pár her a podařilo se mi i koupit nějaké další věci u Japanime Games (Tanto Curoe Octoberfest a odpovídající podložku), což se nakonec hodilo protože jsme museli strávit celou noc na letišti a tak jsem v Costa Coffee hráli několik hodin. Bohužel se mi na turnaji nepodařilo prodat vůbec žádné arty co jsem měl s sebou, protože na to nebyl čas, ale to je život. Doufám že jste si užili čtení reportu stejně jako jsme si my užili naši cestu a u nějakého dalšího reportu ahoj.

FullSizeRender

Leave a comment